Piackutatás

Az eNET piackutatási tevékenysége

Kutatási részlegünk a lakossági, vállalati, önkormányzati és intézményi szegmensekben egyaránt széleskörű kvantitatív (nagymintás adatfelvételek különböző módszerekkel, modellezés, adatbányászat) és kvalitatív (mélyinterjú, fókuszcsoport) tapasztalatokkal rendelkezik, amelyeket ügyfeleink jellemzően a következő célból vesznek igénybe:

  • Stratégiaalkotás,
  • Üzletfejlesztés, döntés előkészítés
  • Akciótervek kidolgozása,
  • Monitoring,
  • Marketingkommunikáció és PR.

Piackutatói tevékenységünk kínálat és kereslet oldali alapadatok előállítására épített elemzéseken alapul. Magyarországon egyedülálló nyilvántartássokkal rendelkezünk:

  • elektronikus hírközlés,
  • e-kereskedelem,
  • energetika,
  • egészségügy és
  • mezőgazdaság

területeken.